Koordynator do spraw dostępności Komendy Powiatowej Policji w Żninie
Komendant Powiatowy Policji w Żninie decyzją z dnia 20 lipca 2020 powołał koordynatora do spraw dostępności.
mł. asp. Katarzyna Leszczyńska-Krawczyk
Asystent Jednoosobowego Stanowiska ds. Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii w KPP w Żninie
Do zadań koordynatora nalezy, m.in. zapewnienie realizacji dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie informacyjno-konsultycyjnym w szczególności:
- monitorowanie działalności KPP w Żninie i jednostek podległych w zakresie zapewnienia
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. - udzielenie konsultacji osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie ich uprawnień
wynikających z ustawy, realizowanych przez KPP w Żninie. - zwiększenie świadomości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w obszarze zasad
równego traktowania osób wymagających szczególnego traktowania. - prawidłowa i terminowa realizacja przedsięwzięć związanych z raportowaniem dostępności
(art. 11 Ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostepności osobom ze szczególnymi
potrzebami, tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.). - po opracowaniu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami i zatwierdzeniu przez Komendanta Powiatowego Policji w Żninie (co 4 lata,
najpóźniej do dnia 31 marca danego roku), opublikowanie go na stronie podmiotowej
Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Żninie oraz przekazanie
go za pośrednictwem Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy
ds. Ochrony Praw Człowieka do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego.
Wyznaczony Koordynator dostępności w Komisariacie Policji w Barcinie
mł asp. Mateusz Przygoda nr tel.47 7526 120
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KP w Barcinie.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komisariat Policji w Barcinie zgodnie z wymaganiami
określonymi w art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami. - Monitorowanie działalności KP w Barcinie w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
Wyznaczony Koordynator dostępności w Komisariacie Policji w Janowcu Wielkopolskim
sierż. szt. Paweł Wiśniewski nr tel.47 7526 513
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez
KP w Janowcu Wielkopolskim - Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komisariat Policji w Janowcu Wielkopolskim
zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. - Monitorowanie działalności KP w Janowcu Wielkopolskim w zakresie zapewniania dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami.
Pliki do pobrania
-
Plan działania Komendy Wojewodzkiej Policji w Bydgoszczy na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Data publikacji 23.09.2020 12:00(pdf 4.01 MB)
-
Plan działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - plik dostępny cyfrowo
Data publikacji 23.09.2020 12:00(docx 16.02 KB)